unnamed

פודקאסט הטניס – פרק י’

התמונה למעלה היא של עודד יעקב עם דניס שפובלוב, פליקס אוז’ה-אליאסים ובנג’מין סגווין – נבחרת גביע הדייוויס לנוער של קנדה שזכתה בתחרות ב-2015. התמונה הזאת מעלה כמה שאלות: איך קנדה, אומה זניחה למדי במפת הטניס העולמית, העמידה שחקנים טובים כל כך? מה הקשר של עודד יעקב לעניין? מי זה לכל הרוחות בנג’מין סגווין, שהועדף על פני שפובלוב בנבחרת הקנדית באותם הימים, ולמה הוא לא הפך לטניסאי צמרת בעוד ששפובלוב ואוז’ה-אליאסים מוכרים לכל אוהד טניס שמכבד את עצמו?

בפרק העשירי של פודקאסט הטניס, סיפר לנו דדי על אחד מהפרוייקטים השאפתניים ביותר בטניס העולמי: הפיכתה של קנדה ממדינה שולית בעולם הטניס למעצמה. הצלחת הפרויקט מדברת בעד עצמה – ביאנקה אנדריסקו זכתה באליפות ארה”ב, ודניס שפובלוב ופליקס אוז’ה-אליאסים הם בין הטניסאים המובילים בעולם בגיל צעיר מאוד. דדי היה בצומת קבלת ההחלטה והניהול המקצועי של התכנית, וסיפר לנו על התפקיד שלו בטניס קנדה, מה הוביל אותו לאמן בכלל ולאמן בקנדה בפרט, מה ישראל אמורה לעשות כדי לפתח דור חדש של טניסאים ומדוע ייסוד תחרויות הוא לא מספיק בשביל זה.

שוחחנו גם על תופעות והתרחשויות בעולם הטניס הישראלי, כמו השתלטותם של יוצאי מזרח אירופה על מפת הטניס ומגיפת הקורונה.

סיפור אחר שדדי היה מעורב בו, והוא מרגש במיוחד, הוא החזרה לסבב של רבקה מרינו, טניסאית שנאלצה לפרוש מהסבב בגיל צעיר בשל דיכאון וחזרה אליו בגדול בעזרת דדי.

רשומות נבחרות נוספות

הרשמה למינוי וקבלת עדכון כשמתפרסמת רשומה חדשה