Podcast icon

פודקאסט הטניס – פרק ד’

את הפרק הרביעי בפודקאסט ארז נאלץ להקליט בלעדי, שכן אי שם במקביל לחצי הגמר בפריז בין נדאל לזברב לקיתי במחלה מסוג צינון-שפעת-קורונה, ועד שהדאבל פולט האחרון נחבט בגמר בין מדבדב לזברב כבר הייתי מעוך לחלוטין וקדחתי מחום.

בנסיבות אלה, לא נותר אלא להעתיק את מה שארז עצמו כתב על הפרק שהקליט:

“גם מי שטניס לא מעניין אותו, יוכל למצוא עניין בפרק, בחלק העוסק באלכסנדר זברב, שחקן המדורג במקום ה 7 בעולם, המואשם על ידי בת זוגתו לשעבר באלימות כלפיה בעת שהיו יחד (12:00-18:00 בפרק).

הפרק עסק בעיקר בחוסר ההתייחסות של ארגון ה ATP, הארגון האחראי על סבב טניס הגברים, להאשמות שהועלו כנגד שחקן כה בכיר בסבב.

לדעתי, זוהי תעודת עניות לראשי הסבב, שבחרו לטמון את ראשם בחול, במקום להתעמת עם ההאשמות, לחקור אותן מצידם, ובמידת הצורך להשעות את זברב מפעילות בסבב עד שהדברים יתבהרו. יש לראשי ה ATP לא מעט ללמוד מגופים כמו ה NBA, שכבר ערוכים למקרים כאלה, ומטפלים בהם מיד כשהם נחשפים.בנוסף, כארגון המייצג את קבוצת האינדיבידואלים הפרבילגים ביותר שניתן לדמיין (גברים, כמעט כולם לבנים, עשירים, מפורסמים, נערצים, יפים ומוצלחים), הייתי מצפה מהם לגלות מעט סולידריות עם אישה שמספרת דברים כל כך קשים על אחד הכוכבים הגדולים של אותו ארגון (לינק לסיפור של אוליה שריפובה בתגובות).

בנוסף, הפרק עסק בנעשה בסבב מאז הרולאן גארוס, על זכייתו הראשונה של דניל מדבדב בתואר בשנת 2020 אמש בפריז, לאחר שנה לא מוצלחת מבחינתו, באנדריי רובלב, הטניסאי הבולט בחודש האחרון, וברפאל נדאל וחוסר ההצלחה שלו לתרגם את המספרים הבלתי נתפשים שלו בקריירה להצלחה דומה במגרשי Indoor.

תודה ענקית ל אמיר אוגש, שיצר עבורנו את הפתיח המדליק לפודקאסט, והפך ליקיר הפודקאסט הראשון שלנו! מזמין אתכם בחום לעקוב אחריו, מעבר לעובדה שהוא גאון מוזיקלי, הוא אחד האנשים המצחיקים והמוכשרים בפיד שלי 💜

לינק חשוב במיוחד בהקשר של הפרק – הראיון של בן רות’נברג עם אוליה שריפובה – https://racquetmag.com/2020/11/05/olyas-story/?fbclid=IwAR1mOgK1DKEHG1f_eT_19InBgBGpSM0q-lDwcvmOzI6GlLmqd6zKWeBFrPc

רשומות נבחרות נוספות

הרשמה למינוי וקבלת עדכון כשמתפרסמת רשומה חדשה